Nieuwe schoeiing staat (prachtig)!

Het stond al een tijdje op de agenda van de parochievergadering, de bijeenkomsten waarin de verschillende werkgroepen binnen de parochie 4x per jaar op de pastorie samenkomen: het plaatsen van een nieuwe schoeiing in de sloot naast de historische muur van de oude kerk, in de moestuin van de parochie.
Op woensdag 22 april kwam de groep klussers samen om de 36 meter oude schoeiing in perfecte weersomstandigheden te vervangen. Een kraan, een tweetal vlotten en 3 paar extra handen zorgden voor een vlotte en gezellige samenwerking waardoor na 2 dagen hard werken het prachtig resultaat daar was: super mannen, dank jullie wel!!
Een extra compliment is hierbij op zijn plaats aan Huub Timmermans en Jack Koot voor hun professionele hulp en aanpak! Zo blijkt maar weer dat goed gereedschap, in combinatie met vakmanschap, het halve werk is. Na afloop is ook de sloot schoongemaakt en uitgebaggerd, waardoor deze weer goed als extra waterberging kan dienen.